Kızlar merhabalar normalde 36 haftalığız ama doktor bebek biraz büyük 38 hafta gözüküyor dedi ve kafası da bir tık büyük gözüküyor bu ırsi olabilir dedi. Daha sonra ben sorun olur mu bunlar deyince yok korkma bir şey olmaz dedi başına böyle bir şey gelen oldu mu. Bir de şeker yükleme testime baktı o temiz çıkmıştı ama ben aşırı tatlı tüketen insanım bebeğin büyüklüğü bundan kaynaklı olabilir mi fazla tatlı tüketmemden yAni
-