elifiii songul123 merhaba cevap yazarsanız çok sevinirim bende geçen ay yaşadım ilk gebelik ama maalesef kimyasal gebelik oldu.. bu ay yumurtlama gününde denedik 29 , 30 ve 31 ekimde beraber olduk 30 undaki yumurtlamaydı yani 1 hafta oldu. ve sol kasığımda gaz sancısına benzeyen bir ağrı var. ilkinde meme bel her yerim ağrıyordu hatta üstüne beter birde grip olmuştum. d vitamini eksikti demirde.. belki bu sebepten ağrıların çok oldu vücut direncin düşük diiye şuan demir ve d vitamini 1 adet coraspin içiyorum. tabi güne dağıtıyorum. doktor d vitaminini ve demiri vermişti. 20 gündür içiyorum hiç bir yan etki yoktu bu yumurtlama evresinden sonra kasık ağrım gaz sancısı gibi arttı . yürüyünce rahatlıyorum ama oturunca katlanınca arada sanki yara var gibi batıyor çok afedersiniz gazı bir şekilde çıkarınca rahatlıyorum tabi sonra gene ara ara yokluyor. eskisi gibi düzenli tuvalete çıkmıyorum kabızlık var gbi.. acaba siz kimyasaldan sonraki evrede nasıl bir hamilelik geçirdiniz. benim sadece kasık ve baş dönmem var ara ara.. bazen diyorum doktor korunmana gerek yok deneyebilirsin dedi kimyasal gebelik sonrası hemen tuttuysa acaba o yüzden mi kasık ağrısı diye de düşünüyorum. testlerim vs. temiz çıktı kist yok. d vitamini ve demir eksikti onuda 20 gündür düzenli alıyorum..