Kizlar şuan bir problemim yok çok şükür 14 haftalık hamileyim. Ama boyum çok uzun olduğu için uzun yollarda ya da uzun süre ayakta kalınca ayaklarım sistigi için agirlastiktan sonra yine bu sorunu yaşayacağımı biliyorum. Bildiğim kadarıyla varis çorabı ölçü ile alınıyor. Siz nerden aldinizz. Diz altı mi diz üstü mü yokda külotlu çorap mi aldınız. Parmak açık mı kapalı mı ? Hemen almak istiyorum lütfen yardımcı olur musunuz