Anneyim84 Kızlar bugün randevum vardı 16 haftalık olduk doktor dedıki bagırsakta parlaklık görüyorum detaylıya gitmen gerekıyor dedi bende çok endişelendim aranızda böyle bir şey yaşayan varmı 😔
1Busra123456 Bana da dendi canım sonra geçti perinatolog bi problem olmayacağını söyledi geçer dedi öyle de oldu sıkıntı yapma
Anneyim84 1Busra123456 Ayy inşallah kuzum çok endişelendim detaylıya gidene kadar kafamı takarım 😢 demekki geçebilen bişi