@Ahsen42 ben bugün perinatolojide ki doktoruma sordum çatı muayenesine gerek varmı diye şuan bebek daha kanal da değil bı anlamı yok çatı muayenesi olmasının dedi. Anca 40. Haftaya gelirsin bebek gelmemiş olur o zaman bakılır dedi. O yüzden bende bilemedim bakılması lazım mı yoksa doktorun dediği gibi mi ama genel herkes 37de bakiyo.