didembozkn gebeligin başlarında sizde cok halsizlik yasadiniz mi cnaim bisdy yapmak istemiyor hiç halim yok
GozdeGunduzz didembozkn sürekli uyumak istiyorum yemeği kalkıp zor yapıyorum aşırı halsiz hissediyorum kendimi
boygirlmom didembozkn 13-14 haftamda gecti benim icin asiri asiri zordu bu halsizlik hayattan bezmistim😂
didembozkn bende öyleyim mide bulantim da var biraz kusma yok ama hem o hem halsizlik cok garip oldu ruh halim
didembozkn kusmuyorum yazdim az once onu yazdikfan sonra ilk kusmam gerceklesti 😄 cekcegim var yandik neyseki midem rahatladi