Kızlar son ayıma girdim şuan 36+1 deyiz vajina girişinde batma hissi oluyor karnım sertleşiyor ve ara sıra kasıklarım da ağrılar oluyor bugün sağlık ocağında kan ve idrar verdim durumu anlattım erken doğum olabilir dediler. Sürekli yat dinlen ayakta olduğunca az durmaya dikkat et uzun süre oturma falan gibi şeyler söylediler aranızda bu durumu yaşayan varmı yada bilgisi olan