Deletedmom_85 Perikiziii değil sanki. ama emin de olamadım. Yarın koyulaşma olursa yarındır, yarın Silikleşirse bugündür bu testlere pek güven olmuyor ben innovıta kullnıyodum
Patito__ Perikiziii cnm yarinda olabilir ama bgunude degerlendirin cunku bnm bazi ay bu sekilde pik oluyor deilsede onceki gunu degerlendirmekte gebelik sansini arttiriyo zaten
Deletedmom_85 Perikiziii ikiside aynı koyulukta olmalı. Ama herkesin vücudunda Lh artısı aynı olmuyor. Dediğim gibi yarın daha koyu olursa bil ki yarın. Sililleşirse eğer demek ki çatlamıs oluyor
arirangg Perikiziii Evet ben olsam öyle yapardım çünkü benim de testim böyleydi, değerlendirdim. Ertesi gün silikleşti yani yumurtlama günüm aynı böyleydi