Kozanski ehk-ak benim gebelik testim de erken gebelik testiydi aynı bu şekilde silik çıkmıştı. Ertesti gün tekrar yaptım daha belirgindi. Ondan da 1 gün sonra hastaneye gidip kan verdiğimde beta değerim 249 çıkmıştı 😊 Kan ver canım. Var gibi duruyor 😊
Kozanski ehk-ak Dua edeceğim sizin için. Siz içinizi ferah tutun Rabbim bizler için en hayırlısını verir 😊 en kısa zamanda kan vermeye gidin mutlaka