Kumsala 14 +1 haftalık hamileyim çok kötü grip oldum tat dahi alamıyorum ve kasıklarım çok ağrıyor hangi doktora gitmeliyim kendi kadın doğum doktoruma mı yoksa normal muayene eden doktora mı