Mihriban1907 Merhaba kizlar, Suan 14+2 haftayiz. Cinsiyet tahminleri alabilir miyim? 
2_evlatyolda Mihriban1907 rabbim gönlüne göre versin inşallah 🙏🏻 benim kızım olcak onun resmine benzettim bilmiyorum anlamam pek sadece yorum yapim üstte kalsın istedim
Mihriban1907 2_evlatyolda ya cok tuhaf. Dune kadar hep ruyalarimda kiz cocugu goruyordum ama dun kontrole gitmeden once erkek gordum ruyamda. Amin InshaaAllah saglikli olsun butun bebislerde 🥺🤍