Kızlar benim de adetim gecikti. 4,5 oldu. Dün erken gebelik testi yaptım hem de predictor ama asla çıkmadı negatif 🤦🏻♀️ bugün yumurltamanın 14.günü. Doktor kan ver dedi ama korkuyorum. Ara ara ateş basması pluyp bende de ve de göğüslerim şiş aynı zamnda çokta hasssas kasıklarımda ağrı sancı her belirti var. Beyaz ak akıntı geliyor. Her seferinde korkuyorum tuvalete gitmeye 🥺🥺🥺🥺😢😢😢