Mervekara5 Kızlar açılma için Meryem ana otu aldım hiç açılmam yok suyum da gelmedi 39+2ym nasıl kullanacağım Meryem ana otunu şimdiden suya koysam olur mu bilenler yazarsa çok sevinirim
biryazgecesii Mervekara5 sancıların başladığında suya koyuyorsun sanırım, bir de okunacak duaları varmış
ikikedi-birbebek Mervekara5 Sancin başladığında duasını toplayıp koymanız gerekiyor sanciniz başlamadan koyarsanız bir işe yaramayacaktir 😇🌼
Sampiyon0618 Mervekara5 onu senin yerine birinin yapması gerekiyor canım doğum biter bitmezde hemen cikarmalari gerekiyor yoksa açılma ve kanama devam ediyor suyun içinde olduğu sürede dogum biter bitmez çıkması lazım onun duaları var birde onlarında okunması lazım tabii
Mervekara5 Sampiyon0618 doktor 1 cm açılma var dedi teyzem koydu bakalım canım dualarını da ettik koyarken suya biz niyetlendik koyduk Allah yardımcımız olsun 🙏🏻🤲🏻
Sampiyon0618 Mervekara5 Rabbım hayırlı kolay doğumlar nasip etsin inşallah sağlıkla bebisine kavuş Rabbım sabır versin
Mervekara5 ikikedi-birbebek artık niyet aynı bakalım belki bir işe yarar bazı siteler de 38. Haftadan sonra koyulabilir yazmışlar Allah gönlümüze göre versin 🥹🤲🏻
Mervekara5 ikikedi-birbebek aminnn Allah hepimizin yardımcısı olsun gönlümüze göre versin inşallah 🤲🏻