Kizlar dün hastaneden sonuçlarımi aldım otobüsle eve gelirken otobüsün arka tarafından basamak var ordan tam inecekken otobuscu sayesinde düşer gibi oldum sert bı iniş oldu ve o an bebeğin çok sallandigini hissettim su an da çok korkuyorum sizce bişey olmusmudur kanama vesaire yok sadece rahimde iğne batması gibi şeyler oluyor birde göğüs hassasiyeti azaldı 14 haftalığız bu arada