Edafmo busract68 anakucağını bebeğim sevmedi şimdiki aklım olsa hamak alırdım. Hamaklarda anne karnında gibi hissediyormuş diyorlar bebekler için
busract68 Edafmo ya işte çok kararsızım ana kucağıda daha pratik gibi evde tek olacağım için mutfakta vs kullanabilirim diye düşünmüştüm
Betulaa Ana kucağı alacağım ben böylece koltukta otururken karşıma koyarım veya mutfakta iş yaparken arkama , daha dik pozisyonda olup beni görür diye düşündüm.
busract68 Betulaa bende böyle düşünüyorum ama uykuya dalarkende hamak daha kullanışlı sanki bebekler sallanmayı seviyor
Betulaa busract68 bebeğin sallanmaya alışmasını istemiyorum ya kendi kendine uyusa daha iyi olur. Sallayınca zaten uykusa kalitesiz oluyor sersemlemiş oluyor diyor uzmanlar. Bir de uykuyu hamak veya ana kucağında değil yatağında yapsa omurgası için daha iyi olur diye düşünüyorum