Sukranender_21 merhabalar tekrardan ben ayın 7 sinde doğum yaptım ve cidden çok memnun kaldım spinal anestezi ile doğum yaptım doktorumdsn ameliyathane ekibinden daha sonra ebeler den hastane düzeninden ve yönetimindsn çok memnun kaldım ve 8500tlye doğum yaptım girişte sizden ücreti alıyorlar daha sonra bir ücret almadılar bizden ekstra olarak cok şükür Allahım bebeğim de ve bende bir sorun yaşamadık 🤝💙