Merhaba temmuzda doğum yapacağım insallah ben hamile kaldığım ilk günden beri erkek bebeğim olacağını hissediyordum ismini bile düşündüm asil pars eşim asili beğendi ama parsı herkes yargıladığı için değiştirmek istiyor diğer yandan tereddütlerim var babası kendi ismini koymayı düşünüyor sanırım benim isim bulduğumu bilmiyor eşim suan kafası karışık babasının rızasını almak istiyormuş bende kendi ismini koymak isterse ne olacak dedim koyarız diyor sinirlerim bozuk