Acilllll !🙏🙏Kızlar 36+4 haftalık gebeyim .bebeğimde 2 haftalık gelişim geriliği var doktor daha fazla beklemeyip 37 de doğum olacak dedi. ama çok tedirginim kilosu 2500 e yakın .Benim gibi bu durumu yaşayıp bebeği iyi olanlar var mı 😔 Küveze alındı mi .Lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🙏