Elif1612 Merhaba sevgili anneler ve anne adayları size bir şey sormak istiyorum hamileliğimin 10. Haftasındayım ve folik asit kullanmadım sizce bir zararı olur mu?
Deletedmom_85 Elif1612 doktorunuz vermedi mi? Önemli bir vitamin kullanılması gerekiyor hatta geç bile kalınmış
AhmetVeMustafa Elif1612 ben doktora 7 haftam da gittim folik asit yerine vitamin verdi için de folik asit vardı
-hilos1 Elif1612 hamilelik başlamadan 3 ay öncesinde kullanmaya başlamamız gerekiyor ya normalde bence ihmal etmeyin daha fazla değerleriniz iyi bile olsa , iyi besleniyor bile olsanız takviye almanız şart diye düşünüyorum
Deletedmom_85 Elif1612 ben şuan gebelik planlıyorum daha doğrusu aylardır ben bile kullanıyorum. Bebeğin omurilik ve beyin gelişimi açısından çok önemli bir an önce başlamalısınız
MelisaC Bende 17. haftama geldim hala kullanmamı istiyorlar bazıları 13. haftasında bırakıyormuş bende bunu düşünüyorum doktoruma bir kere daha sorsam mı diye yani kullanın kaçıncı haftaya geldim hala en başından beri kullanıyorum☺
Elif1612 Deletedmom_85 vifolik folik asit aldım umarım bikaç hafta kullansam bile iyi gelir zaten haftaya ikili test için randevum var