birannis_ Ben 13+5 de doktora gittim ama net görünmedi ilk baktığında kız dedi ama bir çıkıntı olunca birşey diyemedi 3 hafta sonra tekrar gel dedi şimdi bu ayın 18 tekrar gidicez bakalım inşallah görebiliriz net bir şekilde