laviniamom01 kaçıncı haftadasın bilmiyorum ama hiç bekleme acile git bir serum yapsınlar birde hava versinler toparlan yoksa çok zor iyileşiyorsun benim tam 14 gün sürmüştü zayıflamıştım uyuyamıyordum bu yaşıma kadar ilk kez bu kadar ağır bir grip atlatmıştım haliyle her ilacı da kullanamadığımız için evdeki yöntemleri de dene illaki ama bende hiç sonuç vermemişti o yüzden sen önlemini al daha da uzamasın çok geçmiş olsun 🌸