Bugün bebeğimizin cinsiyetini öğrenmeye gidiyoruz 😍
Takipli olduğum doktorun acil ameliyatı çıktığı için farklı doktora yönlendirme yapıldı. Çok merak ettiğim için gideceğim. Fakat kendi doktorum dışında birine gitmek bir beni mi geriyor bilmiyorum 😅
Sizce tekrardan kendi doktoruma gitmeli miyim yoksa bir sonraki kontrol gününü mu beklemeliyim 😇