mekselinaa 7+2 haftalık gebeyim kesem 7+2 görünüyor ama bebek 6+4 doktorum bir problem olmadığını bebeğin haftayı yakalayacağını söyledi ama neden böyle bişey olduki korkmadım değil 🙄🙏🏻
SELb mekselinaa benim de bu şekilde çıkıyor. Doktorum geç döllenme olabileceğini ve endişelenecek bir şey olmadığını belirtmişti. Önemli olan bebeğin sağlıklı olması 😇🌸 sağlıkla kucağınıza alın 🌸🌸
marulbebek mekselinaa korkmani gerektircek bir durum yok❤️ benim arada 2 hafta kadar fark vardi gec dollenme dedi ama sonrasinda gelisimi iyi olunca tekrar o tarih yerine oturdu fark kapanmis oldu yani
mekselinaa SELb Amin sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah ama adetimi o zaman güncelliyim 6+4e göre dedim doktoru hayır karışma sen 7+2sin diğer haftalarda haftanı yakalayacak dedi inşallah bir sorun değildir bu ister istemez insan korkuyor bide ilk olunca