Sila66 aort damarı biliyorum ben de 😂😂😂 ama ben bebeğimin şuan kalp atışını hissediyorum elimi katınca eşimde hissediyor kulağını koyunca dene kuzum bizim hafta ilerde ama ondan net olur herkes öyle dedi bende eşime kulağını koy bakim kalp atışı duyacak mısın dedim derinden sesler geliyor dedi test edildi doğrulandı elimi koyuncada hissediyorum ben kulağımı koyamıyorum malum bebek sağda soldayken daha net oluyor 😂