Yas3ming suan aynı sebepten hastanedeyim. İki kaybö var onlarda kanama 1 kes olmuştu. Bu sefer cuma günü adet kanaması gibi oldu, dün gündüz ve gece uyurken daha da beter kanamamam oldu. Artık çaresizim tüm testler yapıldı. Oksapar kullanıyorum 0.4*2 idi 0.6 düşürüldü ama yine de kanama oluyor. Çaresizim, artık yoruldum.