Arkadaslarim selam, 17 haftalik hamileyim 2li tarama testi yaptirdim temiz cikti herseyiyle. Doktorum ne alakaysa dortlu de yapalim dedi ve riskim 1/296 cikti. Bu arada 29 yasindayim. Riskiniz yuksege yakin vs gibi yorumlar yapti. Yapabileceklerimizi soyledi fetal dna amniyosentez ve detayli ultrason. Detayliya girdim ancak herhangi bir bulgu yoktu. Amniyosentez zaten hic bi zaman dusunmedim. Fetal dna yaptirmaya karar verdim. Sonuclar tam 1 haftada cikti ve cok sukur temiz. Bunu belki benim gibi olanlar vardir diye yaziyorum. Cunku benim 1 haftada yasadiklarimi bir ben bir allah bilir. Butun testleri yaptirdigima suanda o kadar pismanim ki. Insan bu durumlarda bir umut ariyor diye ben de buraya yazmak istedim. Allah saglikla cocuklarimizi kucagimiza almayi nasip etsin. 🧿🧿🧿