TubaEraslan Ben bu şekilde 4sene korundum :D Doğum kontrol hapı kullanmak istemedim, fiziğim konusunda takıntılıyım,hap kullananlarda da hep yağlanma vs oluyordu,prezervatifin verdiği hissi de sevmiyorum, spiral vs de istemedim,yıllarca geri çekilme usulü yaptik