hfsatk merhaba bence yine 2 gün bekleyin derim bebek tutunma aşaması da olabiliyor. Ama tutunmakta zorluk da çekiyor olabilir doktor bebeğin tutunması İçin, rahim duvarını yumuşatıcı Protestan diye bir ilaç var onu veriyor. Görünmek isterseniz de yine görünün de doktora görünün isterseniz