Tabi ki kötü yapmıyorsunuz ama kıyımsız olmayın iki saatte bir topuklarından uyaran verip güzelce ağlatıp uyandırın sarılık olduğu için uykuya çok meyilli olucaktır emzirirken uyumasına müsade etmeyin aktif emsin bir de doktor kontrolünüzü aksatmayın bilirubin değeri eğer çok yükseldiyse fototerapi tedavisine başlayabilir