39+1 de kafa çevresi 35.14tü. Bpd değeri 97.90dı falan. Doktorum çatımın müsait olduğunu ve normal doğum yapabileceğimi söylüyor ama burada okuduklarımdan sonra uyuyamaz oldum. Ya normal doğurana kadar daha büyürse ya sıkıntı olursa diye :( şu an 39+4 üm gelen giden yok :(
Kafa çevresi büyük olup normal doğum yapan, sıkıntı yaşamayanların desteğine ihtiyacım var:(