Elifeski22 Yarın 11+6 oluyoruz sonraki gün de 12 haftalık olucaz doktor kontrolü var🥰 bebişi merak etmeye başladım bir aydır görmeyince🤰 birde cinsiyet merakı var doktor tahmin yapar İnşAllah 😍 sizde benim gibi sabırsız mısınız?
Zeynepozcan Elifeski22 biz 12. Haftamızda ikiliye girdik hem kıçını dönüktü hem de cinsiyet için erken demişti
Elifeski22 Zeynepozcan yaa ☺️ olsun sağlıklı olsun da illaki öğrenicez sonuçta ikili test nasıl oluyor ki acaba?
Zeynepozcan Elifeski22 1 tüp kan alıyorlar birde normal usg cihazıyla muayene ediyorlar ense kalınlığı ve burnuna bakıyorlar