Burnumageliyoduslkmsn Bulgur pilavım var enfes bir mercimek çorbası etli bezelye yemeği tatlı olarak ben birazda salata yaparım 🤌😚😚
[silindi] Sila66 Benim de buzlukta var, yarın yapayım diyordum bana da fikir olur. Sultan kebabı gibi bişi olabilir yufka içinde 💃🏻🤤
Sila66 [silindi] yufkaaam yok markete de çıkamıyorum 😂 dün market alısverısınden geldim aklımdaydı halbuki tüh😂
Sacmalama_engiinn [silindi] ben daha kahvaltı yapmadım şimdiden akşam ne yemek yapsam stresine sokmam kendimi eshjsgsj
[silindi] Sacmalama_engiinn güne 6.30 da başlayan ben kahvaltı, ara öğün, şimdi de öğle yemeğine gidiyorum iş yerinde 😂😂
Burnumageliyoduslkmsn [silindi] ben işte ben yazmışım ya tatlı olarak ben ordaki özne değil tatlı adı 😁😁😁
Burnumageliyoduslkmsn Sila66 tavuk fajita veya tavuklu çökertme kebabı yapabilirsin yanına kola pilav bide mercimek çorbası bide salata ( daha benden nee bekliiii )😁😁😁😁
Sacmalama_engiinn [silindi] ay valla çalışmak daha iyi bende evde ye iç yat ayı gibi hissediyorum kendimi sjdgjsaj