derya61_ ArzuAltuntepe68 evet yaşadım normal rahim büyüyor ama batma hissi falan enfeksiyon belirtisi onuda yaşadım antibiyotik verdi doktor tek sefer attım fitil olarak
ArzuAltuntepe68 derya61_ inşallah geçer devam ederse eğer aile hekimine gideceğim. Soğuk algınlığı olmuştum yeni yeni atlattım. Nane limon içtim onun faydası oldu
derya61_ ArzuAltuntepe68 zencefil taze olsun az birşey, sıcak su, limon, bal hepsini karıştır iç emin ol 2 güne bireyin kalmaz ben öyle atlattım