Civciv17 Bende 20 de yaptıracaktım , deprem bölgesine yolladık ,gelince haber vereyim dedi sağlık ocağındaki hemşire.22.haftamda iğne geldi diye aradılar ilk dozu yaptırdım..Ne zaman gelir diye sorsaydınız ,gelince haber versinler ,bu arada doğuma 1 ay kalaya kadar tetanoz yapılabiliyor sıkıntı etmeyin demişti