Cimbom24 Merhaba anneler 31+3 teyiz sağlık ocağı kan ve idrar testi istedi idrar da eritrosit diye bi değer var o refaransın üstünde çıkmış biraz yaşayan varmı nedir doktoruma gidip danışıcam ama bilen varmı yaşayan
Merveincim Cimbom24 İdrarda eritrosit görülmesi çoğu zaman idrara kan karıştığı anlamına gelirmiş ama sen merak etme doktorun onu referans değerine göre takip eder. Gerekli tedaviyi uygular geçmiş olsun