Aysekosar 37+1 deyiz doktor şuan 38 haftalık bı hafta önden gidiyor dedi kilosu da 3400 Gr normal doğum istiyorum kilosu biraz fazla mı bi hafta önden gitmesi sıkıntı olur mu
Hulya2626 Aysekosar benim aynı haftada 3200 dü doktor fazla kilosu dedi normal doğum istiyorsan karbonhidrat yeme dedi. Yani normal doğum için bebeğin iri olması iyi değil anneyi zorlar