Deletedmom_116 Kızlar Karnımın alt kısmında Ağrı var ve bu Bacaklarımda vuruyo İki gündür aynı leke vs yok şükür dünden beride aşırı toplaniyo oğlum hiç rahat vermiyo Normal bir durummu korkmam lazimmi 🥺 (hastaneye git diye eleştiriye gelmeyin gidicem zaten gidene kadar fikir danışmak istedim)
2prensesannesiiii Deletedmom_116 bende bebiş toplandığında ayağımı sürüyordum kuzum basamıyordum drda magnezyum verdi geçti çok şükür inşallah kötü bişey değildir🙏🏻
Mhtpflz Deletedmom_116 benimde olmuştu gaz demişti baya tahlil yapıldı hatta tüm batın usg bile çekilde gaz varmış kendimi sıcak tuttukça geçti ama için rahat etsin çünkü ben gittim doktor direk rahim boyuna baktı
Binnur-cam Deletedmom_116 34+0 2 haftadır o toplanma hafif kasık ağrısı bendede var Allahtan uzun sürmüyor ara ara oluyo gidiyo doktora gidicektim gitmeden aradım geçiyorsa şiddetli ağrı değilse kanama lekelenme yoksa korkma son haftaların artık normal dedi magnezyumu 1 kullanıyodum bugün 2ye cıkardık magosit 365 mg olan 12 saatte bir al rahatlarsın dedi bakalım ..
Tugceeeeeee1 Benimde toplaniyo sertleşiyor şehir dışındayım memlekete dönünce gidicem bakalım. Ağrım olmuyor ama hareketleri de az gibi geliyo bana
Deletedmom_116 Tugceeeeeee1 Benim normalde iki gündür hem sertlesiyo hem ağrı var Geçer belki diye bekledim aşırı değildi bugün çoğaldı 🥺
Gulozen Aynı şikayetler bende de var canım 26 haftalığım malesef şuan hastaneye de gidemiyorum umarım normaldir 😔🤲🤲
Busramst Yalancı sancılar başladı galiba sizinde kızlar. Benim 32. Haftada kasık ağrısı, bel ağrısı, bebeğimde toplanma ve hareket yavaşlığı başladı 36 oldum devam ediyor 😔
Deletedmom_116 2prensesannesiiii Ağrı’da olmasa normaldede toplaniyodu ama bu sefer başka 🥺🥺inşallah bişey yoktur
Busramst Deletedmom_116 Benim pazartesi çok şiddetli sancım vardı doktora gittim yalancı olduğunu söyledi serum ve iğne vurdular 2 gün rahatladım. Dün geceden beri sancım var gene çok çok şiddetli değil ama zaten bunlar olucak çok normal diyor doktor
AyFa1608 Deletedmom_116 benimde oluyor arada kasık ağrısı karın ağrısı vs. Hatta bugün karın bel ikisi birden ağrıyor. Geçen sormuştum doktoruma. Kanaman lekelenmen yoksa normaldir demişti. Korkma 😅
Hilal2901 Artık basısı arttıgı için oluyor benim de öyleydi stres yaptıkca bie de bebişin haraketleri azaldı iyixe panikledim. Doktora gittim normal dedi suan 27+4 ağrılar hafif seyrediyor haraketleri de iyi panik yapmayın dinlenin yeterli🫶
Deletedmom_116 Hilal2901 hep yattiyorum 😂dinleniyorum Normalde yoktu iki gündür var bugün arttı 🥺🥺normalde de vardı ama haiff olunca normal diyodu Dr şimdi öle değil 🥺
Deletedmom_116 Mhtpflz ewet öncede kaybım var Geçecek diye bekleyemem 🥺inşallah gaz yada çocuk buyudugundendir
Deletedmom_116 AyFa1608 öyle de Normalde de vardı ama Böyle değildi Bu başka ağrı sanki 🥺nasi korkmum ya
2prensesannesiiii Deletedmom_116 ağırlaştı ya kuzum o yüzden böyle düşünsene orda toplanmış allah bilir ne kadar kalıyor o pozisyonda günün 20 saati uyurlarmış 😂 öylece toplanıp hareket etmediğini düşünsene amen tanreeğm 🙈🥰😂
Mhtpflz Deletedmom_116 ben ağrıdan doğuruyorum yada bişey oldu dedim kesin ama çok şükür bişey çıkmadı içiniz rahat etsin yinede gidin
Deletedmom_116 2prensesannesiiii Dun şişme dedim oglanina laf geçir diye 🤣Ama bı göçen yamuk göbek oldum Düzeldi sonra gene aynı ağrı gecmedi ki benimki 20 saat falan uyumuyo uydurmaya o🤣🤣🤣Habire kipirdaniyo
2prensesannesiiii Deletedmom_116 hahhahaha ay ne bilim yaaaa happy mom öyle dedi 😂😂😂 yazı oluyor ya haftanın altında benimki de at koşturuyor maşallah diyelim 🥰 karnımı oyup çıkacak resmen bıraksak 🙈 harekette sorun yoksa korkma bebeğim sağ sol toplandıkları için bi de ağırlaşıyorlar artık ondan bu ağrılar🥰