iremmomyy_ ömceden hiç yoktu gebeliğinde çok fazla çıktı doktorlar görüştüm normaldir hormonların değişiyor hamilelik bitince onlarda biter dökğlür dedi alsam birley okur mu dedim olmaz ama hamileliktej sonra geçer haberin olsun dedi bende daha önce hiç almadığım için elleyipte köklerle oynamak istemedim bakalım geçmezse doğumdan sonra alırım