Zynppp_0999 Merhaba dün tetanoz aşısı vuruldum gece kolum çok ağırıdı şiştide bir sıkıntı olmaz dimi. Vurulan annelerimiz böyle mi oluyor.
guzelanne01_ Zynppp_0999 canım vurulduğum ilk 1 saat uğundum resmen ağrıdan sonra hafifledi üstüne yatamadım elimi kolumu kaldırmadım ertesi gün daha az oldu bitti
guzelanne01_ irem-52 benim normalde 20 haftamda vurulacaktı depremzede olduğum için 22 ye aksadı canım ama vuruluyormuş zaten
Zynppp_0999 irem-52 ben 17 haftadayım canım sağlık ocağı geldi zamanı dedi doktoruma da sordum vurulabilirsin dedi.
Hilalmvc Kızlar aşı olmasam mi diye düşünüyorum ne dersiniz?bende 20.haftayım aile hekiminden söylendi kendi doktorum böyle bir şey demedi
Zynppp_0999 Hilalmvc doktorunu sor canım ben de sordum ol dedi sağlık ocağı bana zamanı geldi diyince.
Hilalmvc Zynppp_0999 sordum yaptır dedi bende isten sonra gidip sorucam aile hekimine. Aşı yok demişti.
Zmrt2208 İki defa vuruldum kolum ağrıdı kaldıramadım. Çok ağrırsa parol iç soğuk kompres yap dedi doktorum
Hilalmvc Kızlar dün gittim sordum aşı yok haftaya gelin tekrar sorun dediler 20.haftadayım daha erken dedi. Başka bir ebe de 20.haftada gel demişti. Bunun süresi nedir ne zaman ilk doz vurulmalı anlayamadım.