Bizde 33.haftadayız çok çok nadir hissediyorum, doktor ilk gebelik çok normal dedi ve benim plesantam kalın onunda etkisi olduğunu düşünüyorum. Anne karnındaki bebeği hareketlendiren müzikler var klasik müzik onları dinletince çok hareketleniyor bizimki deneyin isterseniz yeri rahatsa huzurla uyuyor olabilir bebişiniz :)