Süt parası değil o emzirme ödemesi olarak geçiyor şu anda tek seferlik 520 lira çalışan sizseniz size yatar siz değilseniz eşiniz sigortalı ise ona yatar başvuru ihtiyacı yok SGK kontrol sağlayıp şartları sağlayanlara yatırıyor e devlet rapor ödemelerinden takip edersiniz