Merhaba arkadaşlar, hamile olmadan önce de bir kere rüyama girdi. Hamilelik sırasında da 3-4 kere bebeğim rüyama girdi. Hepsinde erkek bebekti. Daha cinsiyetimiz belli olmadı 10+5 teyiz. Çok merak ediyorum; rüyasında bebeğini gören ve sonrasında cinsiyeti belli olan annelerin rüyaları çıktı mı tersi mi oldu?