Ilaydaomer Herkesin beklentisi farklıdır. Ben başlarda kabin boy önermiyorum çünkü bel desteği için de puset çok gerekli bir parça. Hem ilk 6 ay araba koltuğu olarak kullanılıyor, hem dışardayken bebek uyuyorsa uyandırmadan arabaya koyulabiliyor.Takıp çıkartılması bebeğin uyanmaması için çok rahatlık.
Özellikle tek elle kapanan model almanızı, çift taraflı olmasını, fren sisteminin güvenilir olmasını öneririm. Kabin boy başlarda kullanışsız, travel de sonradan zor oluyor. İkisinin de artı eksileri var. Beklentinizi düşünün, karşılayanı seçin😊 Ben de yeni aldım çok araştırdım.