Merhaba,
Ben 9. Günde yaptım sabredemeyip. Beta negatif çıktı. Üzülüp yoluma devam ettim. Sonra reglim 1 gün gecikti (1 saat bile gecikmez 😂) tekrar kan verdim ve 936 beta ile öğrendim.
Ben o yüzden adet tarihinizi beklemenizi öneririm, ve idrar degil kan testi vermenizi.