Aysel_krdg Merhaba kızlar bu ay kimyasal gebelik geçirdim kanamam bitti beta baktırdım hala 59 ne zaman sıfırlanır bu durumu yaşayan var mı ne yapmam lazım sıfırlanması için ve bu süreçte hamile kalabilir miyim sıfırlanmadan