Pelikan07 Akşam da yazmıstım, sonucları doktora attım 2 haftalık dedi fakat cuma günü ultrasonla bakalım sen dikkat et yorulma kanaman olabilir dedi. Şaştım kaldım. son regl 22 ocak 7 cıkması cok düşük geldi dedim geç döllenme olabilir dedi.
Gmzcbn 7 derken 70 mi 700mu 0-9 arası gebelik yok demek diye biliyorum ben dikkat et kimyasal gebelik olabilir.
Hzzz Arkadaşlar hemen korkutmayın kimyasal vs.diye 5 ve uzeri gebelik ihtimali yüksek bir durumdur.Belli olmaz tabiki ama her zaman olumlu yönden bakmak gerekir.Gec döllenmelerde beta çok düsük çıkabiliyor henüz yerlesme aşamasında olduğu icin doktorun dikkatli olmanı istemis.ağır işlerden kaçın rabbim gönlüne göre versin