Merhaba kızlar sezeryan sonrası kaç ayda tekrar hamile kaldınız çok risklimidir nasil geçiyor. İkinci sorum olacak gebelik haftası hesaplama son adetin ilk gününe göre yapılıyor anlamadığım şey neden böyle yumurtlama 14-15 gün sonra ama, şimdi benim yumurtlama günüm 16 şubat, ama son adet 1 şubat şimdi gebelik haftasını hesaplamak için 1 şubatı baz alirsam şuan 4.6 gün hamileyim yumurtlama gününe göre 2.6 gün test yaptım negatif çıktı bu yüzden olabilirmi çok erken olduğu için, Tessekkürler