Papatyaa_01 Melikeeeeee1107l8 pişik kremi sudocrem aldım n11den, bakalım bebişim doğunca kullancaz inşallah iyidir :) Göğüs ucu için lansinoh krem aldım ptt avmden, şimdiden kullanmaya başladım memnunum yumuşattı baya çatlakları
SibelUzuner Pişik kremi sudocrem aldım göğüs ucu kremi falan almadım gümüş kapak ve göğüs ucu kalkanı alacağım kreme rağmen göğsü yara olan duydum ama gümüş kapak çok iyi geliyormuş sanırım