Erva18 Kızlar test yaptınız mı benim dünden beri karnimda şiddetli ağrı var bide göğüslerim hassas acaba belirti mi
Beybimms Erva18 benim 6 marttı zamanın , regl olmadım dün , bu günde olmadı. Normalde gün geçirmez zamanında olurum .. bir sürü belirtim var , karnım şiş uyandım yine , test yaptım neqatif
annesinin_kelebekleri Adet öncesi belirtileri aynı nerdeyse gebelikte, benim adetim 7 gün gecikti test yaptım negatif çıktı, biraz önce sağlık ocağında kan verdim yarın sonuç hakkımızda hayırlısı
Erva18 Beybimms ya bendede şişkinlik var adetime 5 gün var yaptım negatif aslında 2. Çizginin yeti şeffaf belli ama böyle olan varmı acaba
esmerella37 14 ü 7 gun var daha ama bakalım ruyada gordum erken gebelik testim pozıtıftı insallah gebelik vardır karnım grul grul midem bulanıyo gibi de degil gibide anlıyamadım kasık agrım var cok az tatlı tatlı blemiyorum insallah vardır
esmerella37 Erva18 benm hafıf hafıf olıyo batma seklınde gidip geliyor o yızden sıddetli degil yanii insallah bebisimiz bizimledir 🤲🏻🥰