İkili tarama testini yaptırdık sonucu gayet iyiydi. Daha sonrasında detaylı ultrason taramasında, devlet hastanesinde bebeğimin kalbinde 2 tane parıltılı olduğunu ve down sendromu olabileceğini karnımdan sıvı alarak test yapmaları gerektiğini söylemişlerdi. Tabi karından sıvı alınırsa düşük yapabileceğimide eklemişlerdi. Kendi doktoruma kalkıp gittim, yıllar yıllar evvel sadece parıltıya olabilir diyorduk dedi. Böyle bir bulgu vs yok dedi. Nifty testi yaptırıp kesin sonucunu o şekilde öğrenebileceğimizi söylemişti. Yaptırdık ve çok şükür hiç bir problem yok. Allah devlet hastanesindeki doktorlarada yaşadığımın aynısını yaşatsınlar allahın cezaları. Bir halttan anlamayan bomboş insanlar topluluğu.